به فروشگاه کپی دیجیتال ، مرجع تجهیزات چاپ دیجیتال خیلی خوش آمدید.

کونیکا مینولتا و خدمت به سالمندان

بازدید: 318 بازدید

شرکت کونیکا مینولتا و Zenkoukai  برای توسعه خدمات به سالمندان در مراکز مراقبت در ژاپن، همکاری می کنند. این فعالیت در راستای بهبود کیفیت و کارآیی مراقبت با به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در مراکز مراقبت از طریق  انتقال پیام های دیجیتالی تحقق می پزیرد.

توکیو (6 نوامبر 2019) – کونیکا مینولتا توسعه خدمات مراقبت را اعلام کرد ، راه حل جدیدی که با تجزیه و تحلیل طیف گسترده ای از داده های جمع آوری شده در مراکز مراقبت سالمندان، به بهبود عملکرد کارمندان مراقبت کمک می کند.

Zenkoukai ، یک شرکت رفاه اجتماعی است که خدمات مراقبت از سالمندان را ارائه می دهد. خدمات مراقبت توسط Konica Minolta QOL Solutions در ژاپن ارائه می شود. خدمات جدید با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات به شتاب در بهبود بهره وری و کیفیت مراقبت توسط مدیران مراقبت با آموزش به افراد متخصص و توانمندسازی آنها کمک می کند تا روی کارشان تمرکز کنند.

ارزش های خدمات

در پاسخ به کمبود جدی پرسنل مراقبت در ژاپن ، Konica Minolta QOL Solutions اقدام به ارائه خدمات پشتیبانی  از خدمات مراقبت های ویژه کرده است. در این سرویس از سنسور نصب شده بر روی سقف برای تشخیص حرکات ساکنین مانند بیدار شدن از خواب ، بیرون آمدن از رختخواب ، افتادن از تختخواب و گیر افتادن استفاده می شود و یک آگاه سازی همراه با فیلم را به تلفنهای هوشمند کارمندان می فرستد.

هنگامی که یک سالمند به طور تصادفی سقوط می کند ، این سنسور به طور خودکار فیلم هایی را ضبط می کند که می تواند به عنوان مدرک استفاده شود. کارمندان مراقبت می توانند بلافاصله پس از کمک به سالمندان گزارش های مراقبت را از طریق تلفن های هوشمند خود روی نقطه بنویسند. این کارآیی، کار را بهبود می بخشد و به کارمندان مراقبت این امکان را می دهد مراقبتی بهتر و کیفیت زندگی بالاتری را برای ساکنان فراهم کنند.

خدمات جدید مراقبت به منظور آموزش پرسنل خود به عنوان مدیران مراقبت حرفه ای طراحی شده است که می توانند داده های مختلفی را که توسط سنسور ضبط شده است ، همراه با گزارش های مراقبت ، به طور جامع تجزیه و تحلیل کنند و بدین ترتیب وضعیت را به درستی ارزیابی کنند و اطلاعات لازم را به کارمندان مراقبت دهند تا بتوانند مراقبت های لازم را ارائه دهند.

به همین ترتیب ، خدمات مراقبت می تواند پرسنل مراقبتی را قادر به تصمیم گیری به تنهایی براساس قوانین قابل اجرا و تضمین کند که مراقبت مناسب توسط کارکنان مناسب در زمان مناسب انجام می شود.

به عنوان مثال ، با استفاده از داده های مربوط به الگوی خواب از خواب ساکن ، کارکنان مراقبت می توانند پیش بینی کنند که فرد احتمالاً در شب بیدار می شود و برای ارائه مراقبت های لازم از اتاق بازدید می کند. بنابراین ، کارکنان مراقبت می توانند از مراجعه غیرضروری اجتناب کنند ، از میزان کار خود در جابجایی های شبانه بکاهند و ساکن را قادر به خواب بهتر کنند.

در صنعت مراقبت ، تلاش برای اصلاح سبک کار مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات از حدود سال 2008 آغاز شد ، اما به دلیل مدت زمان لازم برای تسلط در کارکرد دستگاه های فناوری اطلاعات و ارتباطات و دشواری در استفاده از آنها پیشرفت چندانی نداشته است. سرویس جدید کونیکا مینولتا ، معرفی دستگاه های فناوری اطلاعات و ارتباطات در مراکز مراقبت از طریق آموزش مراقبت برای انجام کارهای مربوط به داده را آسان تر می کند.

طرح کلی مدیریت مراقبت

خدمات مدیر مراقبت شامل سه مرحله آموزش ، مربیگری و پشتیبانی از راه دور است. در مرحله تدریس ، یک برنامه آموزشی به کارمندان مراقبت کمک می کند تا مهارت های لازم توسط مدیران مراقبت را بدست آورند.

مرحله مربیگری حدود دو ماه به طول می انجامد که طی آن ، مربی کونیکا مینولتا از مراکز مراقبت بازدید می کند تا به آنها کمک کند تا ترتیب سازمانی برای معرفی یک گزارش کار مبتنی بر داده ها ، تدوین قوانین در مورد فرآیندهای کار ، تدوین پیشرفت های مبتنی بر داده ها و ارائه نتایج نهایی در آموزش ارائه دهند.

مرحله مربیگری توسط مرحله پشتیبانی از راه دور دنبال می شود، که در آن پشتیبانی از راه دور برای کمک به مدیران مراقبت از طریق تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده، همراه با نظارت، گزارش و خدمات مشاوره ارائه می شود.

منبع سایت کونیکا مینولتا

دسته‌بندی بلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

ورود به سایت